tisdag 25 augusti 2009

Den springande punkten - en ny början, ett slut.

Den springande punkten börjar här. Och tar slut också här. Den springande punkten är en början på en fortsättning av ett slut. Här på denna plats kommer jag att föra in anteckningar från arbetet med albumet Den springande punkten och komma med kommentarer från det stora livet och autobahn.

Fotot på den här sidan är taget av Thomas H. Johnsson, fotograf från Landskrona, den stad där jag - det man kan kalla jag - till merparten upprinner ifrån. Han hade vänligheten att ställa upp några timmar och fotografera mig. Jag tycker att fotografiet passar till den samling sånger som nu ska finna sin plats i offentligheten. Tack till Thomas! Stort tack!

1 kommentar:

  1. Du ser genuint livrädd ut på bilden!
    I like that.

    SvaraRadera